Nog 7 nachtjes... - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van Wim Veen - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes... - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van Wim Veen - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes...

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 Oktober 2015 | Nederland, Loosduinen

woensdag 3 april 1985 Cheetah Sanctuary
11159 dagen geleden bezochten we een Cheetah Sanctuary in Zuid Afrika. We maakten toentertijd de "reis van ons leven". We hebben er een foto van gemaakt, Marja die een cheetah aait. Uit een tijd dat Facebook, internet en WaarBenJijNu nog helemaal niet in onze gedachten voor kwamen. The times they are a changing...
Volgende week gaan we Zuid Afrika nog eens bezoeken. We gaan nu een groot deel van de oostkust langs en veel natuur zien. Met een beetje geluk gaan we de Big 5 scoren.
En passant gaan we eens kijken hoe mijn kleine grote zus en zwager wonen in Johannesburg. Leuk ;-)
Ik ga weer proberen een verslag per dag bij te houden, hoewel ik niet weet onder welke omstandigheden we terecht komen. Ik ga mijn best doen.
Tot over een week bij WaarBenJijNu!

Wim

  • 23 Oktober 2015 - 09:14

    Wieka:

    Wat spannend. Ik ga met jullie meereizen. Als ik jullie niet meer zie voor jullie vertrekken wens ik jullie een mooie reis.

  • 28 Oktober 2015 - 22:39

    Joke:

    Een hele fijne vakantie voor jullie allemaal, lekker genieten.
    Wij volgen jullie vanaf hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Loosduinen

Zuid Afrika 2015

RSA Revisited

Recente Reisverslagen:

23 November 2015

De Tafelberg

22 November 2015

Goede Hoop

21 November 2015

Bbbbbubbles

20 November 2015

Majestueus Montagu

19 November 2015

Montagu
Wim

Actief sinds 22 Okt. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 7296

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

22 Oktober 2015 - 22 Oktober 2015

Zuid Afrika 2015

Landen bezocht: